lördag 28 augusti 2010

Första veckan avklarad. Kommer bli ett tufft år för mig, kommer läsa 16 olika kurser under året, men det ska nog gå. Har ett halvt smycke i silver kvar i kursen innan jag får börja i guld, men jag tog det lungt denna vecka och startade med att göra något eget. Så det blev detta armband ni ser, såg ett liknande i sommras som jag ville ha men tänkte att jag kan göra ett själv, så det blev klart igår. Är ett enkelt stelt silver (925 sterlingsilver) armband med krok som lås.

Jag är hemma denna helg, har klippt mig (bara topparna så ingen större förändring) och så var jag på hultsfred marken idag. Imorgon åker jag tillbaka till Mjölby, och sen på eftermiddagen/kvällen ska jag spendera i Linköping med Amanda och så ska vi gå på bio och äta.
Nepp, nu måste jag kila. Ska se film med päronen, ha det gött!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar