onsdag 13 oktober 2010


Idag är det 10 år sedan Håkan släppte sitt första album "kän ingen sorg för mig göteborg" och det firas med att han släpper ett nytt album, sitt 7 album (om man räknar med samlings albumet tidigare iår) "två steg från paradise"


så jag tillåter mig att vara lite nördig idag ;) eller rättare sagt så skjuter jag upp det till helgen när jag ska få lyssna på cd, och så till på måndag när håkan är i Linköping :)


Så firra jag denna dag med plugg till historia provet imorgon istället och en stor kopp te och ett poisivt tänkande så jag håller mig frisk, min hals vill nämligen göra lite ont de senaste dagarna men det vill inte jag!


Imorgon åker tilda och jag + kanske någon mer in till linköping och handlar lite och går till resebyron och kollar upp lite förslag till klassresa i vår :P skojskigt skojskigt!

och så måste jag städa min ungkarlslya lite till finbesöket i helgen ;)


men ha det så bra! tjoooo!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar