torsdag 30 december 2010

Kickback Circus

KC spelar modern rock och har i recensioner blivit jämförda med the Killers och U2.
På sin nya EP har bandet tagit hjälp av upSwedens demonproducent Karol Machata.
Hösten 2009 var KC med i Sveriges största rocktävling för osignade band. Av totalt 250 band från hela Sverige kom bandet till slut 2a efter finalen på Munchenbryggeriet.
Bandet har under det senaste året fått en ökande fanbase mycket pga deras explosiva och energirika livframträdanden.

Upplagd av Upsweden Stockholm
 
Jag har fastnat för detta band de är skit bra! De spelade på Rookie i Hultsfred i höstas.
jag tycker ni borde gå in på deras sida och lyssna på dem ;)
 
Annars har jag jul lov nu ^^ Härligt! plus att jag nu är 18 år, och kan göra nästan vad jag vill :P
imorgon sammåker jag med Tildor till Lkpg sen tar jag tåget vidare till Karlstad och Mandis! blir ett fint avslut och början på nästa år!
 
och om jag inte skriver innan slutet:..
 
GOTT NYTT ÅR!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar