lördag 12 februari 2011

Håkan! jag blir hög på hanns musik! Och så Lasse med! :D

Se%20hela%20intervjun%20med%20H%C3%A5kan%20Hellstr%C3%B6m
Interjuvn med Håkan innan spelningen i torsdags, han är så härlig Håkan!
Och konserten var hellt magisk som vanligt! önskar att jag stått längst fram måste jag säga.
Han är så jäckla bra!
Och dessutom kom Winnerbeck som gäst artist!!! De sjöng "för sent för edelviss" tillsammans, det är en musikupplevelse som jag alldrig kommer glömma. Det var lite som mitt förflutna och nutid möttes. Winnerbeck var den jag lyssnade messt på i hela högstadiet, och Håkan är den som jag har lyssnat mest på under gymnasiet. Deras musik har berört mig så mycket i mitt liv och hjälpt mig! Det var en otrolig känsla när Lasse kom in på senen.
Aftonblandets artikel om spelningen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar