lördag 7 maj 2011

Det drar ihop sig!

Inte långt kvar nu! vill inte riktigt räkna efter...
Sitter och pluggar förfullt, det är sjukt att man alltid ska dra på det in i det längsta, har hur mycket arbeten som hellst kvar att skriva, usch usch! men men betygen sätts den 27, och så sticker klassen till bulgarien den 28 :D bara ca 20 dagar kvar! och sen när vi kommer hem är det bara en vecka kvar! :o
Å, nu gjorde jag det ändå! Räknade efter! typiskt! ne nu har jag inte tid att sitta här längre tillbaka till Irlands arbetsliv ;)

Å måste bara visa denna coola bild jag hitta när jag satt och letade information till kultur & stilhistorian.
Photoshop av Erik Johansson.
Surrialism, en häftig epok! finns inte så mycket att skriva om bara... :-/

kom och tänka på Gregas låt när jag såg den, han sjunger om att "jorden asfalteras", ganska hemskt egentligen, allt förstenas. Men bilden är vacker och har sommar i sig! ^^

Ne! nu måste jag dra, Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar