onsdag 12 oktober 2011

Jey!

Hej!
Sitter på Anker hostel, skulle ha fått det Jäckla! rummet (rent ut sagt) idag. Men inte då, "Ne ni får komma imorgon kl 15.00" Jag som hade tänkt passa på att åka hem imorgon och hälsa på Gustaf, innan vi börjar jobba.
Uch! på tal om jobb, har lite ångest, står kanske mellan ett jobbigt beslut när det gäller jobb. Ska på intervju imorgon, vi får vell se hur det artar sig...
Och på tal om intervjuer, så är jag lite avunsjuk på Tilda som har fått tre intervjuer på två dagar, medans jag bara har fått en...
Känner att jag har en liten dålig dag idag. Så nu har jag gnällt lite här med, Så Tilda om du läser det här: Du är inte den enda som behöver stå ut med mitt gnäll ;)

Och avslutar detta inlägg med lite av Oslos all gatukonst:

Visst är jag munter ^^
Hoppas ni har/har haft en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar