fredag 28 oktober 2011

Klockan är några timmar över midnatt. Nicole sitter och sjunger och spelar gitarr, Tilda har nästan somnat. Utanför i kolektivets sällskapsrum/kök, pågår festen förfullt.

Klippte Tilda lite tidigare idag, eller ska jag säga snagga. Och igår klippte jag Nicollan, jag har visst blivit frissör på sissta tiden.

Imorgon ska jag jobba några timmar på Kiwi. Senare ska vi slå oss samman och festa med Kiwi-klanen. Kiwi, Kiwi... Kiwi har även blivit vårt nya fredags häng. Nicole och jag skulle hälsa på Tilda på jobbet tidigare idag, vi blev kvar där i ett par timmar tills de stängde. Eller iaf Nicole, Jag tröttnade och gick och kollade in hamnen i Oslo, (Aker brygge). Det var väldigt vackert!

Ne, nu ska jag somna in till Gitarrens och Nicoles sammanflätade toner.

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar