söndag 21 november 2010

falleri fallera!

Sitter hemma hos mormor och morfar och har det bra. Mormor och jag sitter och nördar lite håkan klipp, det är så roligt att hon gillar honnom trotts sina 80år hon är så fin! hehe ett roligt klipp jag hitte: http://www.svtplay.se/v/2240252/robins/smakprov_ur_program_8__hakan_om_sina_barn?cb,a1364145,1,f,-1/pb,a1364142,1,f,-1/pl,v,,2240870/sb,k146669,1,f,-1
fast det kommer bara gå att titta på till någon gån i dec stod det så pass på!
ne nu ska vi visst fika tycker jag det låter som :) ha det fint!

3 kommentarer:

  1. nörd louise!

    haha "nej det är slut, pengarna är slut. Då måste man jobba!"

    SvaraRadera
  2. haha vad kul att jag är enda följaren och ordet som jag var tvungen att skriva för att skicka föra komentaren var "stacking"

    SvaraRadera
  3. Haha jag vet :P hehe det ligger i släkten ;) men visst var han rolig! hehe

    haha en riktig stacker! :P

    SvaraRadera