lördag 27 november 2010

Tjena tjena!
sitter hemma i Södra Vi idag är lite förkyld, så typiskt!
Det ska komma några barndomsvänner hit idag som jag inte träffat på några år, blir kul! :)
Sen var det meningen att Amanda komma komma hit ikväll och och vi skulle gå på gymnasiefesten på harrys i V-by, men det sket sig. Kanske är lika bra med tanke på att jag är förkyld, men ändå det hade varigt kul! :/
Men, men inget har riktigt blivit som man tänkt sig denna vecka, i måndags skulle Terese, Sara och jag åka in till Lkpg och tränna men vi hittade inte träningshuset, så vi missade passet vi skulle ha gått på, tisdagen var skit kul, men det är vell badhuset den dagen som ledde till min förkylning, onsdagen finns det inte så mkt att klaga på jag fick sovmorgon ;) men började få ont i halsen på kvällen, och den jäckla tvätten ville aldrig torka plus att min dator cp-ade sig. Torsdagen ändrades mina och Amandas planer till helt okej men mycket sämmre än vad vi tänkt, Skit Väder! vi skulle åkt till Jönköping på konsert men det blev en fickatrip till Lkpg istället. och gårdagen är vell helt okej förutom att jag blev sjukare.
Aja nu längtar jag till i vår när Tilda, Becca och jag ska följa med Amanda till Karlstad och gå på Oskar Linnros. :D
Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar