tisdag 23 november 2010

:D

Det var vollyboll dag igår, jag spelar inte själv men jag var funktionär och var linje och poängdommare ;) hehe helt okej dag faktiskt lite långtråkigt ibland kanske men, men. men gud vad endel brusar upp sig för ett spel måste jag säga, jätte tjuriga var "vissa" :P hehe men "det är bara en lek" killar!
sen var tilda och jag och lekte i simmhallen :P vi blev som barn på nytt, det var nog tur att det inte var så mycket folk där :P haha
sen var vi duktiga och plugga svenska, sen var det meningen att vi skulle göra en fin kräftstjärts gryta med lime men sen kom vi på att vi skulle spara pengar och det slutade med att vi gjorde tost :P hehe aja nu ska jag snart gå till verkstaden. har haft sovmorgon idag sov hos tilda så gick upp 10 min innan bussen gick, så har varigt hemma och gjort mig iårdning ;) tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar